Internet voor jachtcharters
Op basis van onze gemiddelde reviews scoort IT-Wizzard een 9,4!
Bekend van:
Internet en WiFi aan boord voor yachtcharters en bootverhuur
Als eigenaar van een jachtcharterbedrijf of bootverhuurder streeft u ernaar om uw klanten de meest luxueuze en comfortabele ervaring te bieden. Een van de manieren om dit te doen, is door hen een betrouwbare en snelle internetverbinding aan boord te bieden. Met de ‘Internet voor Jachtcharters’ oplossing van IT-Wizzard, kunt u uw klanten de mogelijkheid bieden om verbonden te blijven, ongeacht waar ze zich bevinden. Of ze nu willen werken vanaf het jacht, contact willen houden met hun dierbaren, of gewoon willen ontspannen met hun favoriete online entertainment, ze kunnen dit allemaal doen zonder zich zorgen te maken over hun dataverbruik of de veiligheid van hun verbinding. Rust uw vloot nu uit met internet aan boord en verbeter uw service. Neem contact met ons op en we vertellen u er alles over. Ook helpen we bij de installatie en staat onze technische dienst klaar bij eventuele problemen.
Internet waar de kabel niet komt
Maandelijks opzegbaar
Geen aansluitkosten t.w.v. €25
Voordelig alternatief voor glasvezel
Tijdelijk Gratis bruikleen-modem t.w.v. €275
Mogelijkheid activeren vast IP
ONZE DATABUNDELS
Bestel hier direct uw datakaart en ontvang tijdelijk een gratis bruikleenmodem ter waarde van € 275,- Heeft u vragen? Bel onze klantenservice, we helpen u graag!
Unlimited
Meest gekozen
Geen Daglimiet Data
Maximale Snelheid
Gratis Bruikleen Modem van €275,-
500 gb
Geen Daglimiet Data
Maximale Snelheid
Gratis Bruikleen Modem van €275,-
300 gb
Geen Daglimiet Data
Maximale Snelheid
Gratis Bruikleen Modem van €275,-
Voor informatie en bestellingen van bundels buiten Nederland, inclusief Spanje, Duitsland, België en andere Europese landen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Gelijk bestellen of meer informatie klik dan op de onderstaande knoppen.
7 Redenen waarom Mobiel Internet een Betere Keuze is dan Glasvezel >
Wat zeggen klanten over IT-Wizzard
Hoe werkt onze sluimerstand?
Wil je besparen op je abonnementskosten? Onze virtuele collega’s Jelmer en Marijke leggen graag uit hoe in deze video. Voor vragen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Onbeperkt internet en WiFi
Bij IT-Wizzard begrijpen we dat u overal en altijd internetverbinding wilt en hebben we de perfecte oplossing: stabiel en snel internet voor de pleziervaart. Met onze dienst kunt u altijd en overal online zijn, zonder zorgen over uw dataverbruik of de kwaliteit van uw verbinding.
Onze simkaarten bieden écht onbeperkt internet. Bij de meeste providers is ‘onbeperkt’ internet in werkelijkheid niet echt onbeperkt en wordt er een fair use policy met een daglimiet gehanteerd. Bij onze simkaarten is dit niet het geval! U blijft verbonden totdat uw (maand)limiet ook echt is bereikt.
Simkaart management portal
Beheer en monitor uw datakaarten in een overzichtelijk portal. U krijgt uw eigen omgeving waar wij al uw datakaarten aan koppelen. Vraag nu uw gratis account aan via [email protected], al een account? Log via onderstaande knop in.
12V adapters speciaal op maat gemaakt voor onze modems
Onze modems leveren betrouwbare prestaties en optimale snelheid dankzij de constante stroomvoorziening. Hoewel ze geen ingebouwde accu hebben, garanderen we hiermee de beste dekking en snelheid voor uw netwerk. Heeft u geen 220V aansluiting? Bestel dan eenvoudig een 12V adapter om onze modems ook op 12V aansluitingen te kunnen gebruiken. Super handig!
Datakaarten voor:
Zo werkt echt plug and play internet / TV
Aansluiten internet
Aansluiten internet en TV
Veelgestelde vragen
Hoe werken deze datakaart-oplossingen?
Feitelijk werkt onze oplossing niet anders dan uw mobiele telefoon. Ook wij maken gebruik van een SIM die contact maakt met een mobiel datanetwerk en zo een internetverbinding opzet. Hiervoor heeft u naast de SIM ook een apparaat nodig waar de SIM in wordt geplaatst. Dit kan een hotspot zijn of een router (bij ons te huur of misschien beschikt u zelf over zo’n apparaat). U zou ook uw oude smartphone kunnen gebruiken.
De SIM’s die we gebruiken zijn zogenaamde data-only SIM’s. Dit betekent dat onze SIM’s alleen geschikt zijn voor het verzenden en ontvangen van data. U krijgt dan ook geen 06-nummer bij de SIM. U kunt er ook niet mee bellen of sms-berichten versturen. Als u de SIM in een hotspot of router gebruikt, kunt u wél via deze hotspot of router WhatsApp-berichten versturen en WhatsApp-gesprekken voeren.
Kan ik hiermee ook tv kijken?
Jazeker! Ons tv-pakket is ontzettend interessant en makkelijk aan te sluiten. Onze tv-ontvanger heeft enkel een bedrade internetverbinding nodig en u kunt direct tv kijken. U kunt bij ons voordelig televisie afnemen in combinatie met onze internetdiensten. Gebruikt u liever uw eigen internetverbinding, dan betaalt u iets extra voor deze dienst.
Wat is het verschil tussen een hotspot en een router?
Een hotspot is een draagbaar kastje met een (oplaadbare) batterij en kan daarom overal mee naartoe worden genomen. Wilt u apparatuur aansluiten op de hotspot, dan kan dat alleen via het wifi-netwerk dat door de hotspot wordt uitgezonden. Het bereik van dat wifi-netwerk is zo’n 15 meter. De hotspot is ideaal voor tijdelijk gebruik op een flexwerkplek, bijvoorbeeld. Of wanneer u tijdelijk zonder internetverbinding zit en u maar met een paar mensen tegelijk het internet op wilt. U kunt tot 8 gebruikers tegelijk op één hotspot aansluiten.
Een router is in alle opzichten krachtiger dan de hotspot: betere antennes voor 4G- en 5G-ontvangst, en een groter wifibereik (tot wel 100 meter). De router werkt alleen op 230V en heeft geen batterij. Daar staat tegenover dat de router ook over een paar LAN-poorten beschikt. Hierdoor kan apparatuur niet alleen via het wifinetwerk, maar ook bedraad op de router worden aangesloten. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer u een printer wilt aansluiten die vervolgens door alle gebruikers in het netwerk gebruikt kan worden. De router is bijzonder geschikt voor kleinzakelijk gebruik.
Kan ik mijn abonnement pauzeren als ik buiten het seizoen geen internet nodig heb op mijn boot of camper?
U kunt uw abonnement maandelijks opzeggen, maar dan moet u uw router het volgende seizoen opnieuw instellen en elk seizoen een nieuwe simkaart aanvragen. Speciaal voor de scheepvaart, caravans en campers bieden wij een sluimerabonnement. Uw simkaart blijft voor slechts €10 per maand geactiveerd, en zodra u het wilt, activeren we deze weer met een databundel. Zo betaalt u slechts €10 per maand in plaats van de volledige kosten van uw databundel. Handig en voordelig!
Er zijn meer aanbieders van SIM's met onbeperkte data. Wat maakt jullie SIM's anders?
Het klopt dat er meerdere aanbieders zijn, maar de meeste bieden ‘unlimited’ SIM’s aan met een daglimiet. Als u deze limiet overschrijdt, moet u extra data aanvragen. Dit is vooral lastig als het meerdere keren per dag nodig is. Onze SIM’s werken anders; wij gebruiken grote databundels zonder daglimiet. Dit betekent dat uw verbinding niet wegvalt als u een bepaalde hoeveelheid data verbruikt hebt, zoals bij het kijken van tv of filmpjes. Ook wordt de snelheid niet opeens verlaagd. Kortom, u geniet continu van data op de hoogst beschikbare snelheid.
Kan ik mijn abonnement tijdelijk pauzeren?
Wilt u alleen tijdens het seizoen internet aan boord van uw boot, schip, camper of op de camping? Een veelgehoorde ‘klacht’ was hierbij namelijk dat men buiten het seizoen geen gebruik maakt van het abonnement. En dus is het duur.
Logisch! Dat vonden wij ook. Daarom hebben we samen met onze partner en Odido voor deze situatie de pauzestand ontwikkeld. U kunt eenvoudig uw abonnement pauzeren wanneer u het niet nodig heeft. Tijdens de pauze betaalt u een vast bedrag van 10 euro per maand.
Wilt u alleen internet tijdens het recreatieseizoen? Maak dan gebruik van onze unieke pauzestand. Voor een vast laag bedrag per maand blijft u abonnement actief met 1 GB per maand. Zo hoeft u niets terug te sturen of weer opnieuw in te stellen. Handig als u apparatuur wilt monitoren of camera’s kunnen bekijken.
U kunt maximaal 2x per jaar de pauzestand activeren. Het enige dat u hoeft te doen is even bellen, mailen of Whatsappen met onze klantenservice. Een van onze medewerkers maakt het direct voor u in orde, zodat de daaropvolgende maand uw abonnement wordt gepauzeerd.
Mag ik de simkaart van mijn telefoon in een router gebruiken?
Helaas mag dit niet en is zelfs streng verboden bij alle providers in Nederland. Alle providers monitoren hun abonnees. Komen ze erachter dat u uw simkaart in een modem gebruikt, dan krijgt u een boete, en wordt uw simkaart geblokkeerd. Bij sommige providers is het zelfs zo dat u op de zwarte lijst komt en dat u geen diensten meer bij hen mag afnemen. Niet doen dus!
Wat is een ‘databundel zuinige’ TV-ontvanger
Om te bepalen hoe lang u filmpjes of tv kunt kijken met verschillende databundels, kijken we eerst naar de gemiddelde datagrootte per uur video, die varieert afhankelijk van de videokwaliteit:
- Lage kwaliteit (480p): 700 MB/uur
- Standaardkwaliteit (SD): 1 GB/uur
- Hoge kwaliteit (HD, 720p): 1,5 GB/uur
- Zeer hoge kwaliteit (Full HD, 1080p): 3 GB/uur
- Ultra HD (4K): 7,5 GB/uur
Als we uitgaan van kijken in Full HD (1080p), de kwaliteit van onze tv-ontvanger, krijgt u het volgende overzicht voor een 30-dagen maand:
- 250 GB bundel: Ongeveer 2,78 uur/dag
- 300 GB bundel: Ongeveer 3,33 uur/dag
- 500 GB bundel: Ongeveer 5,56 uur/dag
- Unlimited: Zonder limiet, maar met een fair use beleid om misbruik te voorkomen.
Pas de berekeningen aan als u in een andere kwaliteit kijkt, gebaseerd op de vermelde data groottes per uur.
Is dit een goed alternatief voor Digitenne of schotel?
Absoluut! De problemen met de slechte ontvangst van Digitenne en het gedoe met een antenne zijn bekend. Ook is het installeren van een schotel niet altijd even makkelijk. Met onze onbeperkte simkaarten en bijbehorende databundels zit u nooit zonder internet, zelfs niet op het water of op een afgelegen camperplaats. Combineer deze kaarten met ons ‘TV aan boord’-pakket, en u hebt altijd internet en televisie onderweg.
Kan ik mijn verbruik ook in de gaten houden?
Dit kan zeker. U kunt een account aanvragen voor ons portaal. Momenteel kunnen enkel Odido-kaarten ingezien worden op het gebied van verbruik.
Waarom bieden jullie Starlink (nog) niet aan?
Elke dienst heeft zijn voor- en nadelen. Een groot nadeel van Starlink is de hoge prijs voor de benodigde hardware. Bovendien biedt Starlink geen tv-abonnementen aan. Veel van onze klanten geven de voorkeur aan een simpelere oplossing zonder een grote schotel op hun dak of dek. 4G en 5G hebben zich al bewezen als betrouwbare alternatieven, vooral in de scheepvaart. Onze datakaarten kunnen zelfs uitgerust worden met een vast IP-adres.
Benieuwd naar onze maatwerkoplossingen?
Heeft u interesse in onze diensten? Vul dan hieronder uw gegevens in. Of weet u al welke bundel bij u past? Bestel dan hierboven. Ons team zal binnen één werkdag contact met u opnemen om uw wensen te bespreken. We denken graag met u mee over wat de beste oplossing voor u is. Geheel vrijblijvend, natuurlijk!”